پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
ایلام – ایرنا – رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۸۱ ابتلای جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد و مجموع مبتلایان در استان به ۴۰ هزار و ۶۰۴ نفر افزایش یافت.

دکتر محمد کریمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۶ بیمار جدید کرونای در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های جدید ناشی از کرونا در استان ۱۰۹ نفر است.

وی افزود: شهرستان مهران با ۱۱ بستری جدید دارای بیشترین تعداد بیمار جدید است و همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به افزایش تعداد بستری ها در استان گفت: همچنین از بستری های جدید ۹ نفر مربوط به ایلام، سه نفر آبدانان، ۲ نفر چرداول و یک نفر نیز مربوط به دهلران است.

دکتر کریمیان با ابراز نگرانی از روند افزایشی ابتلا و بستری کرونا در استان افزود: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، حضور در تجمعات و عدم استفاده از ماسک از عوامل روند افزایشی انتشار کرونا در استان است.

وی ادامه داد: شهرستان مهران با مجموع ۲ هزار و ۹۱ ابتلا در وضعیت قرمز و ایلام با ۱۶ هزار و ۴۶۴ ابتلا و چوار با ۴۳۴ ابتلا در وضعیت نارنجی قرار و هشدار قرار دارند.

دکتر کریمیان اضافه کرد: شهرستان های آبدانان، دره شهر، بدره، ملکشاهی، سیروان، چرداول، هیلیلان و ایوان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده و مجموع فوتی های استان تا این لحظه ۸۰۷ نفر و تعداد بهبودیافتگان نیز ۳۹ هزار و ۲۶۰ نفر است.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان