سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در یک عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی موفق به شناسایی و دستگیری سه زورگیر و باج گیر شدند.

به گزارش آفتاب ایلام،به نقل از پایگاه خبری پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر یک مورد شرارت و باج گیری، نظر به حساسیت این امر، موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان با ترفند خرید وسایل خانگی و کشاندن شاکی به منزل برای تعیین دکوراسیون اقدام به تهدید و خواستار باج گیری یک میلیاردی از وی شدند، افزود: این افراد فرصت طلب پس از مقاومت شاکی در قبال پرداخت مبلغ، اقدام به تهدید و ضرب و جرح وی کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با تشکیل اکیپی ویژه و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، هویت و محل اختفای این افراد شرور را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان را در یک عملیات موفق پلیسی در یکی از محله های شهرستان ایلام در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه ارتکابی معترف شدند، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شدند.

سردار القاصی مهر گفت: خط قرمز پلیس امنیت و آرامش مردم است و با تمام اقتدار و در چهاچوب قانون با مخلان نظم و امنیت و اراذل و اوباش برخورد قاطع خواهیم کرد.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان