سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403| 30 April 2024

وزیر راه با بیان"با ویژه خواری اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی به شدت برخورد می کنیم" گفت: تعارض منافع یک بحث جدی برای وزارت راه و شهرسازی و بسیار مهم است.

آفتاب ایلام،محمد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم از ابلاغ دستورالعمل تعارض منافع خبر داد و اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان، تعارض منافع یک بحث جدی برای وزارت راه و شهرسازی و بسیار مهم است.

وی با تاکید بر این که با فساد اعضای هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی به شدت برخورد می کنیم، تصریح کرد: این گونه نمی شود که برخی اعضای هیئت مدیره های سازمان های نظام مهندسی برخلاف تعهدی که داده اند به صورت پنهانی کارکرد داشته باشند سیراب شده و منتفع شده اند. اما در مقابل سایر مهندسان با وجود این که قانونا می توانند کار داشته باشند از حق خود محروم می شوند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید براین که این افراد اجازه ندارند در انتخابات دوره جدید هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی شرکت کنند، افزود: هیئت مدیره هایی که کار گرفته و مشمول دستورالعمل تعارض منافع شده اند مجاز به ثبت نام برای انتخابات نیستند و بخشنامه های مربوط را به استان ها ابلاغ کرده ایم.

اسلامی با بیان این که عضویت در هیئت مدیره فرصتی برای ویژه خواری نیست، اضافه کرد: همه باید در مقابل قانون مطیع باشند و اگر حکمی در محکومیت فردی ابلاغ شده باید به آن متعهد باشند.

انتهای پیام/



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان