سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403| 30 April 2024
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: مراسم جشن شکوفه ها و جوانه ها در آستانه سال تحصیلی جدید بصورت نمادین همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ امیر مهردادی اظهار داشت: این برنامه ویژه دانش آموزان کلاس اولی و پایه اول مقطع متوسطه اول همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این آیین بصورت نمادین بوده افزود: ۲ مدرسه ابتدایی و متوسطه اول در هر شهرستان برای این جشن انتخاب و با حضور تعدادی محدودی دانش آموز برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام یادآور شد: همچنین آیین ویژه بازگشایی مدارس نیز شنبه سوم مهرماه همزمان با سراسر کشور بصورت نمادین در هر شهرستان در یک مدرسه با حضور مسوولان محلی و شمار محدودی دانش آموز و رعایت پروتکلهای  بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین فردا سه شنبه ۳۰ شهریورماه مانور بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ همزمان در سراسر استان برگزار می شود که در قالب این مانور همه عوامل اجرایی مدارس شامل مدیر، معاون و معلمان حضور و به اولیا و دانش آموزان برنامه‌های سال تحصیلی جدید را ابلاغ می‌کنند.

بیش از ۱۰۰ هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

 

 



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان