پاسخگویی به درخواست بیمه شدگان در کوتاه ترین زمان ضرورت دارد.
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۱۲:۱۴ چاپ کدخبر: 6402
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: باید از طریق کانال های متعدد برقراری ارتباط برای بیمه شدگان و مراکز درمانی طرف قرارداد ساده شود و در کوتاه ترین زمان پاسخگوی پرسش ها و مشکلات بیمه شدگان باشند.
به گزارش آفتاب ایلام، دکترعلیرضا رمضانی امروز در جلسه هفتگی کمیته راهبری و بهبود فرایندهای طرح نسخه الکترونیک اظهار کرد: داشتن اطلاعات دقیق از مخاطبین و مشکلات آنان برای موفقیت ضروری است، نظرات، پیشنهادات و انتقادات تماس گیرندگان با مرکز پاسخگویی و نظارت مردمی و نیز همکاران بخش های مختلف باید جمع آوری و تجزیه و تحلیل شود.
وی افزود: مرکز پاسخگویی تلفنی با شماره ۱۴۲۰ سازمان تأمین اجتماعی نیز به منظور پاسخگویی به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجماعی توسعه و ارتقاء یافته است و امکان اطلاع از استحقاق درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی از طریق ۱۴۲۰ فراهم شده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: مخاطبین سازمان می توانند با تماس به شماره ۱۴۲۰ و انتخاب گزینه ۳ و وارد کردن کد ملی یا شناسه اتباع خارجی، از وضعیت برخورداری از حمایت های درمانی خود مطلع شوند.
لازم به ذکر است، در این جلسه که با حضور معاونین و کارشناسان بخشهای مختلف برگزار شد، معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی به ارائه گزارشی از اجرای طرح نسخه الکترونیک و توقف صدور دفترچه های درمانی پرداخت و کارشناسان حاضر نیز به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.