شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از توزیع ۵ هزار بسته گوشت قرمز تازه در بین خانواده های مددجو و نیازمند این استان خبر داد و گفت: همچنین یک هزار دستگاه کولر آبی به مناسبت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت ۳۰۰۰ ...

قنبر موسی نژاد شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار آفتاب ایلام گفت: یک هزار دستگاه کولر آبی به مناسبت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت ۳۰۰۰ شهید استان برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان مورد حمایت این نهاد تهیه و توزیع می شود.

وی افزود: این تعداد دستگاه کولر آبی با مشارکت کمیته امداد استان و هم افزایی با افراد خیر و نیکوکار تهیه شده اند و در حال توزیع در بین آن دسته از مددجویانی که فاقد کولر هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام وی با بیان اینکه برای تهیه این تعداد کولر ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: افراد و خانواده های نیازمند و فاقد کولر مناسب از قبل شناسایی شده اند و ما با کمک افراد خیر و نیکوکار در تلاش هستیم نیاز این خانواده ها را برطرف کنیم.

موسی نژاد با عنوان اینکه مشکلات اقتصادی و تورم باعث شده که خانواده های مددجو نتوانند لوازم ضروری مورد نیاز خود را تهیه کنند افزود: از افراد خیر و نیکوکار به منظور مشارکت در تأمین نیازهای ضروری خانواده های مددجو دعوت می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر بیش از ۵ هزار بسته گوشت قرمز تازه در بین خانواده های مددجو و نیازمند این استان در حال توزیع است. 

وی افزود: این تعداد بسته گوشت که بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم است با مشارکت یکی از خیرین و نیکوکاران خارج از استان تهیه و برای توزیع در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه ارزش هر یک از این بسته های گوشت حدود ۲۵۰ هزار تومان است گفت: این بسته ها در مناطق با درجه محرومیت بالا و با اولویت مناطق حاشیه نشین و سکونتگاه های غیر رسمی توزیع می شوند.

موسی نژاد با عنوان اینکه در روز عید سعید قربان نیز بیش از هزار و ۳۰۰ راس دام اهدایی مردم نیکوکار استان پس از ذبح و بسته بندی در قربانگاه های کمیته امداد در بین نیازمندان این استان توزیع شده است تصریح کرد: توزیع ۵ هزار و ۲۰۰ بسته گوشت علاوه بر آن تعداد دامی است که قبلا ذبح و توزیع شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام کمک به موضوع تغذیه خانواده های مددجو و حمایت از آنان در شرایط سخت اقتصادی و تورم را  از اهداف این نهاد در این زمینه عنوان کرد و گفت: از مردم نیکوکار استان و خارج از استان برای مشارکت در تامین نیازهای ضروری خانواده های مددجو دعوت می کنیم.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان