جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز در مدرسه فرزانگان شهر ایلام با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان نواخته شد.

آفتاب ایلام|  زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز در مدرسه فرزانگان شهر ایلام با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان نواخته شد.

در این مراسم رژه خودروی تمثال مبارک امام خمینی(ره) را از فرودگاه شهدای ایلام تا مدرسه فرزانگان شهر ایلام بدرقه و سپس  زنگ انقلاب به صدا در آمد و هم‌زمان با به صدا در آوردن زنگ انقلاب حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور به تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر در استان ایلام پرداخت و اظهار داشت: بیش از 3 هزار برنامه در استان ایلام به اجرا در می‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: تمام برنامه‌ها به صورت مجازی و در بستر بر خط اجرا خواهند شد و مواردی که به صورت فیزیکی اجرا شود با رعایت پروتکل‌ها و جمعیت اندک و در فضای باز خواهد بود.

علاوه بر این گزارش خبرنگاران تسنیم در شهرستان‌های 12 گانه استان ایلام حاکیست که مراسم نمادین زنگ انقلاب در همه شهرهای استان به صدا در آمده است و برنامه‌های دهه مبارک فجر با به صدا در آمدن زنگ انقلاب آغاز شده است.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان