جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: دوربین‌های نظارتی راهداری در بازه زمانی ۲۵ اسفند تا هشتم فروردین ماه یک میلیون و ۷۷۶ هزار و ۴۴ تردد خودرو در محورهای مواصلاتی این استان ثبت کردند.



نورالله دلخواه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت: این‌ میزان تردد وسایل نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی یادآور شد: طی این مدت( ۲۵ اسفندماه تا هشتم فروردین) ۱۹۱ هزار و ۷۱۰ خودرو وارد استان و ۱۷۴ هزار و ۵۷۳ خودرو نیز از استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: بیشترین میزان تردد در این مدت در محورهای ایلام - چوار ۱۰۶ هزار و ۵۷۷، ایلام - صالح آباد ۱۰۰ هزار و ۹۸۵ و ایوان - اسلام آباد ۹۸ هزار و ۸۹۵ تردد بوده است.

دلخواه با اشاره به آمار سفر و مسافر بوسیله ناوگان حمل و نقل عمومی از مبدا استان به سایر نقاط کشور در بازه زمانی یاد شده یادآور شد: از ۲۵ اسفند لغایت هشتم فروردین ماه ۲۷ هزار و ۵۶۹ مسافر با چهار هزار و ۶۳۷ سفر جاجا شده است.

دلخواه تاکید کرد: این‌ میزان جابجایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد افزایش داشته است.

وی به تردد وسایل نقلیه سنگین هم اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۳۵ هزار و ۸۴۹ خودرو سنگین در محورهای مواصلاتی استان تردد کرده اند که این‌ میزان‌ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد بیشتر بوده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان