جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
مدیرکل راه:

 ۷۲ هکتار اراضی ملی ایلام پارسال رفع تصرف شد

۱۴۰۱/۰۱/۱۵ ۱۰:۵۰ چاپ کدخبر: 17651

آفتاب ایلام |مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: سال گذشته بیش از ۷۲ هکتار از اراضی ملی این استان از دسترس سودجویان خارج و رفع تصرف شده است.





عبدالله بهادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت: پارسال و با اجرای حکم قضایی یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان ایلام ۷۲ هزار و ۵۸۵ هزار متر مربع از اراضی استان به ارزش افزون بر ۸۹۰ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شد.

وی افزود: این میزان رفع تصرف اراضی ملی طی ۱۱۱ عملیات از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری و همراهی دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان خارج شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بیان کرد: از این تعداد رفع تصرف اراضی ملی ۱۰۷ مورد رفع تصرف فوری و سه مورد اجرای احکام قضایی بوده است.

بهادری با تقدیر از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان یادآور شد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: مردم در معاملات خود شرایط احتیاط را رعایت کرده و پس از استعلامات لازم از اداره کل راه و شهرسازی و سایر ادارات مربوطه نسبت به خرید ملک اقدام کنند و در مواجهه با زمین‌خواری با شماره تلفن شبانه روزی ۱۶۵۶ یگان حفاظت اطلاع دهند.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت و ۲ میلیون هکتار مساحت و با داشتن ۴۲۳ کیلومتر مرز با کشور عراق در غرب کشور قرار دارد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان