جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
مدیرکل اموزش و پرورش ایلام؛

 اجرایی شدن سند تحول بنیادین در دستور کار ادارات کل استان ها قرار گیرد

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ ۱۰:۰۳ چاپ کدخبر: 18672

آفتاب ایلام |مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: اجرایی شدن سند تحول بنیادین به ویژه با نگاه به بوم استان ها و نیز احصا و مرتفع ساختن برخی از مشکلات باید به صورت ویژه در دستور کار ادارات کل این استان‌ها قرار گیرد.


  

به گزارش آفتاب ایلام؛ علی درویشی در اجلاس قطب ۴ کشور اظهار داشت: با هماهنگی در این نشست ها می توان با تکیه بر ظرفیت های بومی هر قطب آمادگی لازم برای شرکت فعالانه در اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش کشور را به دست آورد.

وی افزود: اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش کشور فرصت مغتنم هم افزایی و هماهنگی مدیران دستگاه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در ادامه به برخی از مسائل پیش روی آموزش و پرورش پرداخت و اشاره داشت: اجرایی شدن سند تحول بنیادین به ویژه با نگاه به بوم استان ها و نیز احصا و مرتفع ساختن برخی از مشکلات باید به صورت ویژه در دستورکار ادارات کل این استان‌ها قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در این اجلاس ضمن تاکید بر بهبود ساختار اداری دستگاه در سطح استان‌، شهرستان‌ ها و مناطق، چابک سازی سیستم را در رسیدن به مقاصد سازمانی مفید دانست.

درویشی به اهمیت برگزاری هرچه بهتر پروژه مهر در مدارس اشاره کرد و بیان داشت: با داشتن برنامه های مدون و هدف‌گذاری‌های صحیح می‌توان سال تحصیلی جدید را متفاوت‌تر از سال‌های قبل برای دانش آموزان به ارمغان آورد.

شایان ذکر است؛ در این نشست دو روزه آخرین هماهنگی و تعامل لازم برای شرکت در اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش بین استان های قطب ۴ کشور به عمل آمد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان