جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام | استاندار ایلام گفت: حداکثر زمان توقف زائران برای انتقال به استان های مبدا خود در پارکینگ برکت، محل استقرار اتوبوس های برون شهری ۲۰ دقیقه است.




به گزارش آفتاب ایلام، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در گفت و گویی خبری اظهار داشت: زائرانی که برای بازگشت به استان های خود از پایانه مرزی مهران به پارکینگ برکت می روند، حدود ۲۰ دقیقه برای تکمیل ظرفیت اتوبوس ها معطل شده و به سرعت به استان های خود انتقال می یابند.

وی افزود: هزینه انتقال زائران به استان های خود با نرخ مصوب مشخص شده و زائرانی که به هر دلیل امکان پرداخت هزینه اتوبوس ها را ندارند از منابع داخلی استانداری و ستاد اجرایی امام هزینه بازگشت این زائران به استان های مبدا را پرداخت می شود.

استاندار ایلام ادامه داد: اتوبوس برای استان های مختلف به اندازه کافی در پارکینگ برکت مستقر و زائران برای بازگشت به منازل خود هیچ مشکلی ندارند و در سریع ترین زمان ممکن به سوی استان های خود ارجاع داده می شوند.

بهرام نیا اضافه کرد: همچنین ون هایی در پارکینگ برکت حضور دارند تا برای شهرهایی که مسافر و متقاضی کمتر از حد نصاب اتوبوس دارند از طریق این ون ها به مقاصد خود انتقال می یابند.

وی یادآور شد: ایستگاه های صلواتی، اسکان موقت، محل اقامه نماز جماعت و سرویس های بهداشتی در این پارکینگ برای رفاه حال زائران وجود دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه هیچ مشکلی در زمینه خدمات رسانی به زائران وجود ندارد، تاکید کرد: به طور مداوم فعالیت پارکینگ برکت رصد می شود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان