جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛

تیم جراحی موسسه خیریه محکم به ایلام سفر می کند  

۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۷:۲۱ چاپ کدخبر: 18993

آفتاب ایلام |رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از سفر تیم جراحی موسسه خیریه محکم به ایلام برای نهمین بار خبر داد.

 


  

به گزارش آفتاب ایلام؛ دکتر جاسم محمدی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی نهمین سفر تیم جراحی موسسه محکم (حمایت از کودکان دارای ناهنجاری‌های مادرزادی) اظهار داشت: حضور موسسه خیریه محکم در استان یک فرصت مناسب برای خدمت به بیماران است.

وی افزود: موسسه خیریه محکم یکی از موسسه موسسات خیریه خوشنام و خدمتگزار در سطح کشور است که منشأ خدمات ارزشمندی به بیماران و جامعه هدف بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه ایجاد کلینیک ناهنجاری‌های مادرزادی از ظرفیت‌هایی است که در آینده می‌تواند خدمات مطلوبی به جامعه هدف ارائه کند، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای خدمت به مردم و بیماران در کنار موسسه خیریه محکم خواهد بود تا خدمات مناسب و رضایت بخشی به جامعه هدف ارائه گردد.

رئیس مرکز مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: طبق توافقنامه‌ای که بین دانشگاه و این موسسه برای حضور در استان و خدمات رسانی به بیماران منعقد گردیده؛ از سال ۹۷ تاکنون خدمات ارزشمندی به بیماران دارای ناهنجاری‌های مادرزادی ارائه شده است.

دکتر رضا جوروند افزود: دفتر استانی موسسه محکم یکی از فعالترین موسسات خیریه‌ای است که تعداد ۵۶ ناهنجاری را تحت پوشش خود قرار داده و در سفر نهم تیم جراحی این موسسه نیز ۸۴ بیمار از خدمات آن بهره‌مند خواهند شد.

رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه محکم در ایلام نیز گفت: روزانه تعدادی از بیماران دارای ناهنجاری‌های مادرزادی به این موسسه در ایلام مراجعه می‌کنند که در صورت عدم استقرار دفتر این موسسه در استان، باید برای دریافت خدمات به سایر استانها و مرکز کشور عزیمت نمایند.

دکتر جمیل صادقی‌فر افزود: از مدت زمانی که موسسه محکم در استان خدمات رسانی نموده، بیش از ۵۰۰ عمل جراحی که بیشتر آنها در استان قابل انجام نبوده، انجام شده و تمامی هزینه‌های جراحی، اقامت، سفر و…. توسط سه رایگان است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان