شنبه، 08 اردیبهشت 1403| 27 April 2024
مدیرکل بنیاد شهید ایلام؛

 جانبازان و خانواده های آنان گنجینه هایی معنوی برای نسل آینده هستند

۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ۱۸:۰۰ چاپ کدخبر: 19369

آفتاب ایلام |مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: جانبازان و خانواده های آنان گنجینه هایی معنوی برای نسل حاضر و آینده بوده که این انقلاب الهی همواره به مدد و دعای انها توانسته مسیر خود را با قدرت طی کند. 


  


به گزارش‌ آفتاب  ایلام؛ جمال اسدی روز چهارشنبه در آئین تکریم و تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد( همسفر خورشید) که با حضور استاندار ایلام برگزار شد، اظهار داشت: همسران جانبازان بویژه جانبازان قطع نخاع، قطع عضو، اعصاب و روان، شیمیایی، بصیر و … پرستاران واقعی هستند که جوانی خود را به پای مراقبت از یادگارهای دوران دفاع مقدس فدا کردند.

وی افزود: این افراد همچنین ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی یا مرخصی در حال پرستاری و مراقبت از جانبازان هستند و بدون شک اجر معنوی آنها از خود جانبازان کمتر نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: جانبازان و خانواده های آنان گنجینه هایی معنوی برای نسل حاضر و آینده بوده که این انقلاب الهی همواره به مدد و دعای آنها توانسته مسیر خود را با قدرت طی کند.

اسدی در پایان یادآور شد: همسران جانبازان امروز با توجه به سالها نگهداری ازاین عزیزان، خود احتیاج به پرستاری دارند که باید تلاش شود مشکلات آنان برطرف شود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان